tisdag 31 maj 2011

Fnitter från ovan :)

Två 8 åringar inne på toaletten för att göra iordning sig för natten. . .
Undrar hur det blir i tonåren?!? jag bävar...
Skolan har studiedagar så Ebba har bästa kompisen hemma och sover över för första gången.

Idag har vi haft en helt underbar dag!
Rensat i rabatter och fixat, ätit frukost och lunch ihop alla tre.
Och KAFFE på trappen i solen sken!
Det finns dagar som glimmar som guld, idag är en av de dagar!

Imorgon är det min tur att laga mat och bli bedömd. Det blir en resa genom de landskap som betytt mycket för mig.
Vi börjar i Östergötland med Rårakor med kräftsallad
sen far vi vidare till Dalarna med Dalafilé med portvinsås
och avslutar färden i Härjedalen med Lingonmousse

Det blir nog kanon eller vad tror ni?!?
Nu hoppas jag att tjejerna har somnat så jag och Nicke också kan gå o lägga oss....

Undrar vem som somnar först???

4 kommentarer:

  1. ja, det blev inte så bra. . . det var ett randigt tema från början men nu blev det bra ändå tror jag :)

    SvaraRadera
  2. du kan ju inte bara skriva att det händer saker där hemma, jag vill ju veta vad! vi kommer hem snart, när något hämtar oss. tanken är väl 9 eller 10 juni.

    SvaraRadera
  3. jag kan hämta er i morgon!!! KRAM

    SvaraRadera