torsdag 19 maj 2011

En fundering så där i allmänhet...

Tänk så mycket saker vi alla har att vara tacksamma över, 
vi lever,
i fred,
vi har mat att äta,
vi har någonstans att bo,
vi som ser det här har det ganska bra!

Var en gång för ganska länge sedan på föreläsning med Mia Törnblom. Hon hade en tanke om att man varje dag skulle tänka på 
3 saker jag är tacksam över, 
3 saker som jag är bra på och 
3 saker jag vill förbättra.



Idag är jag tacksam över
  • min underbara dotter som är så ensiv och tjurig och underbar och härlig!
  • att jag får leva och uppleva denna vår och allt som grönska och kommer till liv!
  • att jag har en hjärtevän
  • mina fina vänner
  • mina underbara kollegor :)

och mycket mycket mer!

Tänk efter du med....

Vad uppskattar du mest i livet just nu?

KRAM på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar