söndag 29 maj 2011

Ännu en dag i livet

Jag tror att flera av er väntar med nyfikenhet på en rapport från gårdagens utflykt från Busken till Skogen :) 
Och tro det eller ej men dagen var helt okej!
Det fanns en hel del trevligheter att se och göra även för en halvtrög och inte så intresserad sak som mig. Ebba gillade detta också! Hon har fått keps, granplanta, svampkarta, ballonger och lite till. En hel kasse full! 

Sen fick vi Kokkaffe kokt över öppen eld!!! Jag ÄLSKAR den sidan av skogen. Ebba grillade pinnbröd! Men sorgesamt nog hade inte Nicke ätit det någon gång innan... måste visa honom andra delar av skogen. Friluftslivet :) sova under bar himmel och laga mat över öppen eld! 

 

Idag är det ju mors dag och min lilla älsklingsgumma gick ( eller rättare sagt kröp förbi sängen att inte bli sedd) upp och med lite hjälp av Nicke så fick jag kaffe och macka i sängen! Det är nästan det bästa jag vet! Fika i sängen en helgmorgon och bara mysa! Fick även lite godis till frukost och ett vackert kort av Ebba och en älg! Mysunge!!!Älskar henne så otroligt mycke! 




Trots allt detta underbar och positiva i mitt liv just nu så är det tungt idag :(
Hmm vill att det ska bli imorgon för då hoppas jag att det blir lite lättare :)
Tack alla ni som finns där ute och bär mig i era tankar och förböner!

Ta hand om varandra och livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar