söndag 5 juni 2011

Länge sedan vi sågs.....

...men jag har haft det bra!
I onsdags var mina kära medtävlande här och fick inta en trerätters middag :) Jag är rätt så nöjd. Vissa saker kunde bli bättre men men totalt är jag nöjd!
Ikväll ska jag till nästa medtävlande för att bli mätt och belåten. Jag gillar ju det här med att laga mat och styra... synd bara att jag inte orkar som förr :(

I fredags åkte Ebba, Ikka och jag till Kolmårdens djurpark HÄRLIGT!!! men varmt!!!  Det blev Safari igen :) Riktigt bra det där tycker jag! 
MEN vad folk det var där... vi har årskort och brukar inte vara när det är massor av folk.... men det gick förvånansvärt bra ändå. Sen åkte Ebba till farmor för en myshelg!!! Gissa vem som var nöjd!!! 
De skulle åka till Panduro... suck hoppas att alla inköp hamnar hemma hos pappa :)

När jag kom hem från kolmården var det bara att vila en stund sen kom mina fina vänner hit och fixade grillat o massa tillbehör och god jordgubbs-rabarberpaj till efterrätt!!! Nicke och bror kom ner och käkade med oss! Det blev en och annan baliys o sambucca till kaffet... smaskens. 
Jag har så fina vänner!!!

Igår var jag och hjälpte till på ett bröllop. ååå vad härligt det är med kärleken!!!
LÄNGE LEVE KÄRLEKEN!

Imorse när jag kom ut i trädgården så hade mina vallmo slagit ut :) Det är också kärlek!




Det här är pyret... han är ute och skuttar i trädgården nu men snart kommer han skynda sig in i buren när jag drar igång gräsklipparen :)



 Min fina pionbuske får ni också se... Underbar va?!?!




Ha en underbar dag ute i Sommarsverige!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar