tisdag 28 juni 2011

SEMESTER

Life is good!

Nu har vi haft ledigt i ett par dagar och jag har sovit som en stock på morgonen!!!
Det är så skönt att vara ledig utan att vara sjuk, krasslig eller hängig!!!
Jag älskart! Hoppas att hela sommaren blir så här!

Nu drar även alla kalas i igång... 
Igår fyllde Björn, min systers sambo.
Idag min syster Sara, GRATTIS.
På lördag min syster Amanda och mitt kusinbarn Celvin.
Sen dröjer det till slutet av juli då det knorvar ihop sig igen med morbror, gudson och kompisens son...
På torsdag ska vi fira massa barn i kompisgänget som fyllt år, Viola, Alva, Ebba, Tekla och William fyller snart. Sen har ju Elvira kommit till världen så hon ska också få paket....
Mycké kalas blir det!!!

Så njut nu av solen och vattnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar