fredag 17 juni 2011

Ännu en dag och ett år i vår herres hage...

...och jag är så tacksam att jag är här med er alla! 
Idag är det 1 år sen jag åkte in för att undersöka mig och inte kom hem igen för de hittade min tumör i livmoderhalsen och inte fick stopp på blödningen.
Oj det är jobbigare än jag trodde att skriva om detta... 
Idag blir det djupare än vanligt... men som tur är har jag fullt upp idag. Jobba och sen fira Nickes bror som fyller 45 år och sen ska Ebba på Disco till två tjejer som firar sina födelsedagar. Så denna dag den går bra tror jag... 

Nu när ni ändå har kommit hit och tittat så vill jag passa på att Tacka för allt det stöd som jag fått under året!!! Praktiskt, psykist, själsligt, i förböner i tanke och omsorg, i vardagen och framför allt alla sms jag fick  förra sommaren, de stärkte mig!!!
TACK! 
Ni som har bar  mig under tunga perioder! Framför allt är jag så oerhört tacksam över min UNDERBARA kärleksbonde :) tänk att du ville vara med mig och satsa på oss trots allt!!! Jag älskar dig för det och mycket mer!
Ta hand om varandra och var rädd om den tid du har!!! Den kommer inte tillbaka. Prioritera skoningslöst vad som är viktigast i ditt liv och välj det!!!
Se till att du inte ångrar dig senare i livet! 
Ta hand om varandra, skratta, gråt och  
Älska
Tro hopp och kärlek och störst av dessa tre är kärleken...

2 kommentarer: