tisdag 20 november 2012

VIGSEL

Japp, nu är det dax! Det var 4 månader och 6 dagar sen men ni har ju inte fått se en enda bild från en av mitt livs bästa dagar!



Det var en gråmulen småregnig dag i mitten av juli då min älskade syster skulle försöka fota oss innan kyrkan. Hon hade ett drygt jobb då Ebba var uppspelt och Nicke supernervös och jag var om mig och kring mig som vanligt ;) Men hon fick till några bra kort!




Vi åkte PV:n upp till Furingstads kyrka där vigseln var och sen gick vi in i församlinghemmet och fikade! We love Swedish fika.

Sen åkte vi iväg på äventyr till stora staden Eskilstuna. Där fick vi lite andrum efter allt styr innan. Skönt att komma iväg men väldigt skönt att komma hem igen!
Här kommer lite blandade kort från den STORA dagen!


 

1 kommentar:

  1. Va fina ni är!!! Har kikat förbi din blogg lite nu och då på sistone...

    SvaraRadera