söndag 2 december 2012

Gott nytt år och liv!!!

Ja nu tycker ni att jag är helknasig men idag är det kyrkans nyår. Det nya kyrkoåret börjar idag i advent. väntan på jesus födelse.

Då passade det väldigt bra att väntan idag var över för min vän och en liten son tittade ut!  VÄLKOMMEN HIT!!!

Idag har vi försökt o fixa lite hemma...Städning är inget vi gör bra här...hmm irritationen är hög så nu struntar vi i det och går ur istället :-)

Nicke har lagat mat idag! Härligt att bli serverad ibland. Jag tyckte att det var supergott och det var falukorv i ugn o potatismos... ni som känner mig vet vad jag tycker om falukorv :-(  men med lite kärlek och tacksamhet är allt gott!

Såg på sex and the city filmen igår. ÄLSKAR serien och filmerna speciellt denna. Ibland är det bra att spegla sig själv utifrån andras perspektiv. Se filmen om ni inte sett den innan. Tänkvärda vändningar!

Ha ett gott nytt år på er alla!



2 kommentarer:

  1. Du får vara glad att han lagar mat överhuvudtaget, haha :p

    SvaraRadera
  2. Ja tänk att han äntligen är här nu vår lilla goding... Ni får komma ut och hälsa på någon dag... Kram

    SvaraRadera