torsdag 22 september 2011

Ja ni det här med flytt.....

Ibland önskar jag verkligen att jag kan trolla....
Det finns ju ett par barn i denna värld som av någon märklig( små visslar o himlar med ögonen oskyldigt) anledning tror att jag kan trolla.   Just nu skulle det inte vara helt fel att bara ta upp sitt trollspö o svisch swusch så har jag trollat ner det som ska packas.
Det jobbigaste är egentligen allt sorterande som jag måste göra. Soptunnan blev väldigt full sista o det lär den bli nu igen. Men mitt hjärta klippte gräset igår åt mig!!! Skönt för jag är öm i höften o hade med största sannorlikhet blivit liggande idag om jag hade gett mig på gräset.

Ihagen bakom huset går det 4 kor i en tjur....gillar inte tjuren....lömska saker det där. Men skönt att de äter av där så jag slipper klippa gräset där med...eller nicke....

Haha ja skämt å sido så hoppas jag att ni får en solig o härlig hösthelg!!!! Kram på er!!!!

Måste bara visa min finfina ros :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar